Geplagieerde Doom 3 online

Geplagieerde Doom 3 online net zo u

Wetenschappers gebruiken Lasers aan Muizen veranderen in zombies

  • Originele Apple Shows we willen zien

  • Iemand probeert te verkopen Dat Stolen Drie-Screen Razer Laptop

  • Microsoft zet Verbeterde Windows 10 Privacy-instellingen vooraan in het midden

    • ‘Your Name’ Legt Makoto Shinkai op zijn minst Shinkai

    • Check Out Viz’s laatste Sailor Moon R Movie Trailer

    • Ja, La La Land dat is echt goed

    • MovieBob Reviews: LEEF BY NIGHT

      • Hilarische GTAIV Mod Puts Super Mario in Liberty City

      • Waar en hoe te pre-order de Nintendo Switch

      • The Best vertegenwoordigingen van New York City in de Open-World Games

      • Hands-On met de Nintendo Switch

        • Eerste trailer voor Netflix ‘Santa Clarita Diet’ Revels in de Kannibalisme


        • Goed nieuws, ‘A Series of Unfortunate Events’ is net als de Boeken

        • Gotham retourneren en terug brengt de Dode

        • What the Hell is de jonge paus?

          • Dank aan Grodd: Best Villain The Flash’s

          • Koop deze strip! Rocket Raccoon # 2

          • Wij zweren scheldwoorden wordt Andere Buitenwereld

          • Commissaris Gordon, een hoeksteen van Batman’s Life

            • Catalyst Mints Zijn Caffeinated, en bekrachtigd door T-Pain

            • Chevy bracht een levensgrote Lego Batmobile op de Detroit Auto Show

            • Amazon lanceert Zijn Eigen Maandelijkse Anime streaming-dienst

            • Japanse Teacher Dreigt ‘Names in Zijn’ Studenten schrijven Death Note ‘

              Geplagieerde Doom 3 online

              Door
              08.03.2004. 07:36 EST

              met minder dan 24 uur tot doom 3 is verkrijgbaar in de winkels, hebben piraten begonnen met het plaatsen van het spel online. blijkbaar het spel begon popping up online in het weekend. meer dan 50.000 exemplaren van de 1,5 gb spel werden gedownload op zondag wanneer de BBC News online controleerde. het spel wordt verondersteld te verkopen voor ons $ 55, het instellen van een nieuw hoogtepunt voor pc game kosten. Ik vraag me af of er een verband? Deze clueless kerel citaat net scheuren me up:
              "ondanks de relatief lage prijs van pc games, zijn veel gamers nog steeds kiezen hun toevlucht nemen tot piraterij in plaats van te betalen voor legitieme boxed exemplaren," zegt Matt Pierce, uitgever van de computer games tijdschrift PC Gamer.

              praten over shills. hoe de heck kan hij zeggen pc games zijn relatief goedkoop als de prijzen blijven stijgen en up?

              reacties 210 comment (s)

              huh … (07:41 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              iedereen die werkt voor een gaming tijdschrift die niet zien $ 55 zo duur wordt te veel betaald om te schrijven als een 15-jarige. door leefde ip

              als ze het hadden verkocht voor $ 20 (07:42 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              zouden ze maakten meer geld in het algemeen
              door zeker

              Nu die snel (07:57 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              of misschien ben ik niet in al die leuke spelletjes. door menselijke

              heh (08:01 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              Ik zou iets inzichtelijk te schrijven, maar ik heb om te gaan pak een kopie van het net … lol door pir8

              prijs helpt niet (08:06 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              Ik kocht Unreal Tournament 2004 voor 18,99 ($ ​​34) toen het uitkwam (dvd-versie).
              dat is een redelijke prijs.
              afaik $ 55 is rond de 30, die niet al te slecht is voor nieuwe game. nog steeds een beetje duur.

              Ik krijg het nu op bit torrent, maar de snelheden zijn vuilnis (10 kb / s).
              Als het goed is zal ik het te kopen, gewoon niet willen 30 pond te besteden aan een mogelijke teleurstelling.

              Ik denk dat meer mensen bereid zou zijn om te kopen als ze een kleine demo van het spel op voorhand had uitgebracht, gewoon zo kunt u een idee te krijgen als het spel gaat geen goed is worden.
              door katana

              prijs? (08:10 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              de prijs doet er niet toe, als het $ 1 dezelfde mensen zouden stelen. het is hun slechte karakter niet hun licht portemonnee dat maakt ze stelen. door cd

              lol dat is grappig (08:12 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              ik krijg het nu op bit torrent ook. slechts 8 kb / s hier 🙁 Ik ben ook het downloaden van seizoenen 1 tot en met 7 van Stargate SG-1.

              als ik als Doom 3 genoeg om het online te spelen, zal ik uiteindelijk het kopen van het spel. als het multiplayer zuigt, dan zal ik niet de moeite. (Dat is hoe ik mijn rechtvaardigen piraterij, als het goed is, ik koop het, als het zuigt, ik niet) door rpgman

              piraterij kan helpen … (08:37 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              van wat ik heb geleerd door de jaren heen over piraterij is dat het kan helpen bij spellen verkopen. denk er over na. Als een spel is piraterij, wordt gedownload door velen, en vond die speelde de illegaal gekopieerde versie zal meer kans om het te kopen om de extra te krijgen zijn voorzien van de boxed set te bieden heeft. hel, ik speelde illegaal gekopieerde versies van doom 1 & 2, beving 1-3, en Hexen. ik belandde koopt al die titels en hun uitbreidingen, behalve voor Hexen (Hexen was niet mijn kopje thee).

              Ik heb wel een paar vrienden die het krijgen van de illegale versies van Doom 3, maar ze al gezegd zullen ze waarschijnlijk uiteindelijk het kopen omdat ze zijn groot id supporters, maar kan het gewoon niet veroorloven de $ 50-55 kosten op dit moment.

              Persoonlijk heb ik vooraf besteld het spel en ik zal het later deze week (ik ben nogal druk op het werk) worden oppakken. door chronos

              goddorie (08:38 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              wheres mijn Doom3 demo? door eddie

              piraten schadelijk zijn voor de industrie (08:51 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              Ik hoop dat alles wat je goedkope a $$ piraten krijgt wat je verdient. jullie beseffen dat je het kwetsen van de industrie, helpt niet, toch? Ik wou dat iemand zou een trojan bom in de d3 torrents te zetten … door fedupwitpir8s

              hmmm … (08:57 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              wat doe ik hier.
              Ik heb al vooraf besteld, en er zeker van dat ik een goede ervaring van te maken zal krijgen. door haxz0rman

              doom 3 demo … (09:04 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              id al aangekondigd dat de straf 3 demo zal worden vrijgegeven na de lancering, zodat mensen kunnen wachten en probeer de demo voor het kopen van het spel … eigenlijk is dit weinig zin, maar ik ben een beetje gek anyways.

              re: piraten schadelijk zijn voor de industrie:

              piraten zowel pijn en de industrie helpen. piraten zijn een van de belangrijkste manieren om dat veel van het goede, onbekende games uit in de markt. ja, dat doen ze weg te nemen van de verkoop in eerste instantie, maar als het spel is goed en de producenten maken het zo alleen cd houders kan het spel online te spelen, dan is de verkoop zal halen. als het spel is over opgeklopte en zuigt, zal piraten in staat zijn om het publiek te melden voor de lancering en schadelijk zijn voor de producenten. dus, illegale software is in wezen een tweesnijdend zwaard. het kan pijn doen en helpen zowel de consumenten en producenten.

              eerlijk gezegd, zullen de meeste piraters uiteindelijk het kopen van dit spel, want het grootste deel van wat ik heb gehoord is dat ze graag het spel en ze zullen kopen als ze het geld te krijgen (door de meeste ik bedoel 60-80%, de overige 20-40% zijn alleen maar om goedkoop om een ​​groot bedrijf verder zelf) te helpen.

              id software regeert alles. door chronos

              re: chronos (09:10 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              ja, je kunt er zeker vertrouwen een piraat (dief) naar waarheid op een website en vast te houden aan hun woord als ze zeggen "als i like it ik zal het kopen …"

              piraten zuigen a $$ (09:16 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              je mensen zitten vol Chit! "ik zal het kopen als i like it" dat is de grootste bs lijn die ik ooit heb gehoord. Kijk, als je te lui om te werken voor wat je wilt, dan lijden onder de gevolgen en zonder …. of tenminste gewoon eigenaar van het feit dat je een dief …

              "ik zal het kopen als i like it"…. wat een grap…. door samueul

              ik heb geen voorstander van piraterij van pc games … (09:30 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              …koop ik geen enkele traan bij mensen boven de RIAA schroef. Persoonlijk heb ik een abonnement op Rhapsody en te kopen cd’s. maar voor de mensen die delen en downloaden van muziek ik zeg "Bravo". waarom? laat me je een voorbeeld. op mijn bureau thuis is een twee cd Eric Clapton live-album, dat werd uitgebracht in 1980. Nu, het totale aantal spijkers is minder dan 14 en past gemakkelijk op één schijf zou kunnen hebben. maar de platenmaatschappij maakte het een twee disc set zodat ze konden 40% meer in rekening mag brengen. Ik heb een bos van vergelijkbare sets, zelfde scam kreeg. Mijn punt is dat de RIAA is de behandeling van legitieme, betalende klanten net als ik met minachting voor tientallen jaren en ik denk dat ze krijgen hun verdiende loon.

              als voor John Carmack en bedrijf, hij is niets dan goede aan de gemeenschap van gebruikers. Ik zal het kopen van een exemplaar van Doom 3, zodra het wordt op de koop toe bin … 🙂 door msp

              piraten blazen (09:34 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              U kunt elke vorm van een spin op te zetten voor "nee nee, echt … piraten goed kan soms", Maar de bottom line is dat je het stelen van intellectueel eigendom van het bedrijf. niet omheen.

              het spel kost $ 55. ok … prima. als je een computer die in staat is om dit spel te spelen hebt, heb je al een hoop geld gedumpt in deze dus dit moet niet zo groot van een deal. en als je niet kunt veroorloven om de $ 55 betalen voor de game (zoals in, een entertainment-apparaat … niet iets dat je nodig hebt), dan heb je waarschijnlijk een enorme lijst van dingen die je anders zou moeten doen dan zitten op uw a $$ en het spelen van games.

              computer games is een niche-entertainment markt … een hobby. een grote, maar een gerichte markt toch. als een hobbyist, moeten mensen bereid zijn om geld uit te geven aan de hobby te ondersteunen. piraterij software is niet anders meer dan dat het een radiografisch bestuurde auto enthuisiast, de beslissing je niet genoeg geld hebt voor die nieuwe set banden voor de auto, en naar beneden naar de hobby winkel en het stelen van een verrekening van de plank. door ik ben rechts

              schieten die bloedige piraten (09:48 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              ik denk dat die mo * fu * hun pc gestolen ook.
              Maak ze af.
              kill’em all. door fedup

              doom 3 wordt meer omdat piraterij … (10:02 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              er is geen demo.
              er is geen manier zal ik een id spel te downloaden zonder dat eerst het controleren op mijn systeem.
              zo…..
              Nu heb ik wachten tot de demo wordt vrijgegeven of ik ga BitTorrent en probeer het uit.

              krijgen de orde recht volgende keer id. demo eerste, wedstrijd na = meer eerste week de verkoop. door dave

              geen groot probleem (10:07 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              Ik weet ongeveer 5 mensen die of momenteel het downloaden van het spel. ieder van hen heeft reeds vooraf bestelde en betaalde voor het. ze gewoon niet wilt wachten nog eens 10 dagen voor de Europese release. het is niet verwonderlijk dat iedereen zich moet haasten om hun handen te krijgen op misschien wel de meest verwachte game aller tijden. Ik ben ervan overtuigd dat veel van de mensen die het downloaden zal het die grote jongens te ondersteunen op id en een origineel exemplaar te kopen.

              en $ 55 is nog steeds vrij duur. hoewel niet zo slecht als de 50+ zal het huis verkocht voor terug. als deze bedrijven willen om piraterij te bestrijden, laat die mensen de mogelijkheid bieden om het legitmately downloaden van hen tegen gereduceerde prijs. geen productiekosten voor hen. door mick

              waar is de link? (10:27 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              Ik had geen zin om te zoeken naar de link en dacht dat iemand zou hebben. door als naar demo ..

              wil een tip? (10:28 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              hoef je niet eens de moeite te downloaden, las een recensie en neem het woord van ppl die het speelde, het waait geit.

              Zeker, de graphics zijn geweldig als je een 512mb vid card (die je niet), maar het spel is zwak, donkere kamer, monsters paaien, te doden monsters, voer nieuwe donkere kamer. im niet eens zeker of het de moeite waard de bandbreedte.

              als je wilt kopen van een spel dan koopt FarCry, dat spel verdient uw geld (of zelfs uw bandbreedte als je goedkoop). door deadkennedy

              dat is wat ze krijgen (10:32 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              voor het opladen van een dergelijke hoge prijs voor een waardeloze wedstrijd. rechtvaardiging is van ons! door poëtische rechtvaardigheid ..

              ben je f-ing kidding me? (10:41 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              naar een film van 90 minuten kost $ 10. een videospel dat duurt minstens tientallen uren voor $ 55 is goedkoop als de hel.

              wie steelt is een dief en een verachtelijk persoon. als je het niet kunt veroorloven dan stoer, een baan krijgen.

              ik begrijp niet wat er met onze samenleving, waar zoveel idioten besloten dat het ok om te stelen, het maakt me ziek. door damn_proud_american

              bedient hen op (10:41 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              de pc gaming scene is een nachtmerrie. Doom 3 is beloofd voor de komende jaren. door ikumalof / tuaman10

              kwetsen wat de industrie? (11:00 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              de industrie doet pijn ons,
              het is niet zoals het stelen van een oud spel, zoals sierra geweldige quests of LucasArts, gewoon geweld geweld spelletjes, we hebben het recht om te stelen dat!
              neuken Doom3, de jongens niet opgegroeid sinds doom1, allemaal hetzelfde ……
              dezelfde shit, en niet origineel meer!
              speical programma op Mars?
              dit is wat de kinderen spelen, terwijl Afrika sterven van de honger, geweldige onderwijs, dingen zijn meestal terug te komen op je af. zoals in Doom3, kijk uit.
              de meeste reacties hier zijn door waardeloze geeks zonder ballen! door nihilist

              waarheid van pirater … (11:06 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              me, havent ik had de tijd om doom iii downloaden. Als ik dat deed, zou ik. mijn vrouw is op de computer de meeste van de tijd. zoals het nu is, is ze het oppakken ons op het werk vandaag en we gaan om te gaan kopen, omdat ik wil spelen en niet wachten tot het downloaden … Hoe dan ook, toen ik het downloaden van een spel, het is waar, als het zuigt, dan ik zal de onzin verwijderen van mijn computer en zelfs nooit missen. als het goed is, ik ga kopen. nu ben ik niet goedkoop. Ik werk 40 uur per week, neem mijn vrouw uit eten regelmatig, en in het algemeen de aankoop van een nieuw spel elke 2 tot 3 weken. waarom? want ik kan veroorloven om het te doen. toen ik niet werkte, ik kocht een spel misschien een keer per 2 maanden, maar dat was voor die speciale games die ik nodig had om te bezitten. Als haar iets als spec ops, en ik kocht het, man zou ik boos met de $ 30 prijskaartje geweest. het downloaden van het spel is de enige manier om echt te zien of het de moeite waard zijn gewicht. een demo is meestal alleen de games 1-3 beste niveaus, met iets echt goed om het koel te houden. neem Medal of Honor. de d-daagse missie is fantastisch … alles was over het algemeen gebruikelijke fair en niet de vrijlating prijskaartje van $ 45 waard. dat doen de bedrijven geld te verliezen als gevolg van piraten … is het antwoord nee. je ziek vertellen waarom!

              1-de meeste piraten niet van plan om ooit het kopen van het spel toch, en omdat de werent van plan om het te kopen, niet zou moeten ze zelfs worden beschouwd "potentiële klanten". als u weg nam al de piraten die verkoos gaat om het toch te kopen, het bedrijf maakt nog steeds hetzelfde geld op.
              2-de weinige piraten die uiteindelijk het spel niet te kopen, daadwerkelijk helpen het bedrijf, omdat ze anders niet zou hebben gekocht. ze kocht het omdat het waard om te kopen was. dus als je weg te nemen die piraten en voeg ze toe aan de potentiële klant stapel, omdat ze al zijn, dan is het bedrijf is het maken van geld af van piraterij.
              3-de meeste anti-piraterij methoden Arent "per-disk", Maar eerder in het groot rijbewijs. deze kosten meestal minder dan $ 250.000 tot een licentie, dus hense als een spel dat het downloaden waard naar buiten komt, en piraten barst het in een dag of 2, het is niet de piraten schuld, zijn de bedrijven schuld dat ze verloren de $ 250.000 over anti-piraterij methodes, want ze zijn allemaal van bewust dat ze niet werken … althans niet voor single player. als alle piraten gestopt Kraker spellen, zou de bedrijven nog steeds onder bescherming cd, omdat ze niet willen dat je je rechtmatige eigendom Incase van krassen te kopiëren of het verloren gaat. ik weet dat ze zeggen dat ze zullen uw schijf vervangen, maar ze doen het voor een vergoeding, dus meer geld in hun zakken.
              U ziet, ik kan niet de tijd om meer piraat, maar als ik kan, ik meestal doe. maar ik eigenlijk ben een beetje meer ethisch, want als ik doen als een spel, ik heb altijd gekocht. Ik bezit ongeveer 100 of zo legitamate PC titels. ik heb misschien 1 of 2 spellen gebrand op de harde schijf van een vriend, en ik denk dat ik heb momenteel 1 game die illegaal gekopieerde is gedownload op mijn computer op dit moment (heilige). Ik downloadde dit één voor mijn vrouw, ze haat het, dus ik heb om het te verwijderen als ik de kans krijgt. Ik vertelde haar in plaats daarvan zal ik aankoop Diablo II te gaan voor haar, die ze kunnen spelen op haar oude computer, laat me naar mijn nieuwe computer, en ze zal hopelijk genieten van die ene.
              goed dat is mijn stuk van de geest voor alle u haters die er zijn.
              ciao voor nu,
              je bericht vriend, door gelukkige hacker

              mijn computer rotsen (11:12 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              maar mijn grafische kaart is te oud. Waarschijnlijk wont zelfs spelen tegen de laagst mogelijke instellingen, dus ik zou graag willen demo, maar er is geen demo uit, en er is zo veel hype over ik kan niet wachten om het te proberen. enige alternatief download die klootzak en zien wat haar alles over. behalve als ik graag ziek naar buiten en kopen een grafische kaart die kost maar liefst 3 xbox’s en pick-up een boxed versie, zodat ik kan de volledige ervaring van te maken. naast dit land is gebouwd door dieven. door amerika rotsen kindje !!

              Daarom is het $ 55 (11:14 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              um, laten we eens kijken.

              * Kosten bijna $ 20.000.000 te ontwikkelen

              * Ze figuur ze moeten maken voor de verloren omzet die kosten piraten

              * Ze willen eigenlijk maken wat geld off van dit spel, zodat ze kapitaal om het volgende spel te ontwikkelen.

              dus een baan en koop de verdomde spel. door j. Carmack

              lame excuses (11:19 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              Mijn excuus:
              Ik herinner me een tijdje terug heb ik gezegd dat ik deze wedstrijd niet zou kopen vanwege de p2p multiplayer onzin. maar weet je wat? ze losten het.

              lame excuus 1: pricing
              Als u rekening houdt met de inflatie en de stijgende kosten van de kwaliteit van het spel de productie, hebben pc games relatief laag in prijs gebleven.

              lame excuus 2: geen demo
              een demo? Je maakt een grapje, toch? als je een demo voor deze ene nodig hebt, neem dan gewoon niet pc games againever spelen.

              Ik ben helemaal voor het uitproberen van een onbekend product alvorens het te kopen, maar er is echt geen excuus om te rechtvaardigen het downloaden en niet te kopen deze. het is triest, maar als de piraterij doodt dit degene die ik zou niet verbaasd zijn als dit was het begin van het overlijden van de kwaliteit pc gaming.

              btw, ik vooraf besteld een week geleden. door koude kermis thuis

              waarom mensen piraat (11:32 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              Ik heb wedstrijden voor, omdat ze zijn gekomen dagen voor de daadwerkelijke release van het spel gedownload. hey, ik denk dat ik te ongeduldig om dat ding te spelen!
              Ik denk dat cdkeys en online spelen meer mensen willen het spel te kopen, zodat ze online kunnen spelen. door tp

              ook (11:35 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              vergeet niet alle rechtszaken zullen ze moeten betalen voor als hersenloze beginnen kinderen elkaar vermoorden omdat het spel is zo gewelddadig. Want je weet hoe moeilijk het is om te vertellen tussen uw beste vriend en een zombie! Ik bedoel de hel zijn zo moeilijk voor mij soms na het spelen van resident evil ik heb gekend rond mijn huis te lopen met een shotgun klaar om iets dat door het loopt doden.

              oh onzin zombie hamsters. hanen shotgun en maakt zich klaar voor een aantal doom 3 versterkt bloedbad ::

              dwgii door supes

              een (11:45 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              ik koop één wedstrijd per jaar.
              door thats all

              happy hacker (11:52 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              dat is heel ethisch van u, maar ik betwijfel of de meeste piraten denken op dezelfde manier. mensen zullen altijd illegaal kopiëren van games / muziek / films – Ik herinner me dat te doen in de vroege jaren ’80 met behulp van twee tapedrives.

              i do not piraat nu als ik me kan veroorloven om alle software die ik wil (hier niet praten de grote spullen te kopen – alleen de sub 100 stuff -. wil niet klinken als een rijke opscheppen twat cos ik ben niet * * niet rijk, mag ik een mietje, maar dat laat ik aan u om te beslissen!).

              er zijn genoeg die er zijn, zoals studenten, die zich niet kunnen veroorloven het spel en zo piraat is (dit is het niet goed te maken). Het zou interessant zijn om de demografie van de downloaders zien.

              terug naar mijn punt – het zal altijd gebeuren. iets voor niets is te goed om te weerstaan ​​voor de meeste mensen door selucus

              btw en modulatelights # # #) te donker en weinig plot … FarCry was een stuk beter en is waarschijnlijk een stuk goedkoper ook nu … door teleurgesteld …

              2. vordering je steelt de spellen omdat de prijs is hoog.

              3. bedrijven gedwongen om de prijzen te verhogen om de winstmarges te behouden.

              4. u zeuren over de prijs van games en hoe ze stijgen.

              5. vordering je steelt de spellen omdat de prijs is hoog.

              6. bedrijven gedwongen om de prijzen te verhogen om de winstmarges te behouden.

              verder patroon op eindeloze lus. door domme kinderen!

              hoe je een lek DIII omgezet in een i-hate-ms ding, is echt voorbij me.

              laten we eerlijk zijn, is er een grote groep mensen over de hele wereld die volledig te comfortabel met piraterij software. mensen gewoon niet eens nadenken over de aanschaf van software legitiem meer.

              je weet dat ik gelijk heb. door neener ^ 3

              ‘genoeg gezegd. door ware DAT. …

              bos van 12-jarigen gaat worden fn hun ouders machines me denkt. door truth4u

              Ik weet niet wat was meer digusting. het feit dat hij probeerde te verkopen mij een bootleg kopie zonder online toegang of het feit dat hij was eigenlijk in de winkel proberen om het te verkopen!

              voor iedereen die online zal zijn, ik zie je in de servers baby. door ag

              maar serieus, het ergert me als id zo hard gewerkt en sommige mensen kunnen niet waarderen. door apairoflegsanyone?

              Eigenlijk denk ik dat een deel van deze schuld is id’s. ik denk dat ze konden deze piraterij hebben beperkt. zie, doom 3 aangekomen bij een bos van winkels in het weekend, zaterdag of misschien eerder. de winkels hebben ze, maar ze zijn niet toegestaan ​​om ze te verkopen, totdat de "officieel" bepalen, zijnde de 3e. Het probleem is dat sommige van de winkels brak de regels en verkocht spellen vroege mensen. Dit resulteerde in mensen ze gemakkelijk te kopiëren en zet ze op het internet. niet alleen krijg je mensen die zijn goedkoop dat piraten het spel, maar ook de mensen die zo veel van het spel te anticiperen te krijgen, kunnen ze niet wachten. Dit resulteert in een toenemend aantal mensen piraterij het spel. als doom 3 op de planken wanneer het spel aankwam werd gezet, zouden de mensen de keuze moet nu in staat zijn om het spel legaal te krijgen. ik denk dat veel zou doen als ze konden. Ik was zelfs in de verleiding om het spel te krijgen, omdat ik zie niet in waarom ze nodig hebben om vast te houden aan het spel. het enige dat mij stopte van het krijgen van het spel is dat zoveel mensen het ware te downloaden, kon ik niet eens in de rij. maar voor uw informatie, zou ik heb het spel gekocht anyways omdat ik pre-order het. Wat ik probeer te zeggen is dat als id op de markt van het spel een beetje beter, zou dit niet zo’n grote hit op hen. door het tijdschrift Fortune

              toen de meeste van de spellen waren goed, maar je ze gesmokkeld om het uit te proberen eerst. ze waren goedkoop enuf om gemakkelijk te kopen als je em leuk vond, en je meestal deed.

              deze dagen, zijn zelfs respectabele uitgevers vaak het vrijgeven van onzin. prediken alles wat je wilt over het wegnemen van intellectueel eigendom, over emasculating de rechten van de schepper … dat is onzin, als de makers verkopen u rommel en geven u geen verhaal.

              Ik ben nu volledig verankerd in de mentaliteit van niet kopen van een volledige versie van de game tot ik het ergens heb uitgeprobeerd, zijn dat bij een vriend of van een gescheurde exemplaar. het is opgeslagen me groot op een paar recente spel fiasco. Als u het oneens bent, prima, houd uw geld verspillen en het stimuleren van de dumbing-down van de massa marketted game software.

              crap, gecodeerd voor de massa, zinloze uber-grafik shite zonder diepte of immersiveness.

              argh …. Ik moet uitstappen deze zeepkist. door gilgaretch

              hier niets te zien, vervaardigd nieuws, bewegen langs door hi

              Ik zou ook aan toevoegen dat ik en al mijn vrienden hebben een pre-order van doom 3 en HL2 en EQ2, en porbs, evenals andere spellen, maar we zullen waarschijnlijk nog eindigen ze te downloaden voordat ze hier uit verveling, i had doom 3 afgelopen weekend, de bbc gewoon niet weten hoe om te onderzoeken. door xanobia

              Ik zou ook aan toevoegen dat ik en al mijn vrienden hebben een pre-order van doom 3 en HL2 en EQ2, en porbs, evenals andere spellen, maar we zullen waarschijnlijk nog eindigen ze te downloaden voordat ze hier uit verveling, i had doom 3 afgelopen weekend, de bbc gewoon niet weten hoe om te onderzoeken. door xanobia

              moet er een riaa voor games, waar de bedrijven iedereen die een spel gedownload kan aanklagen zijn. of ze kunnen lock-up van een computer die is gevangen het downloaden van een spel. piraterij moet stoppen! hopelijk m $ kunnen Longhorn en DCMA implementeren om de dieven die er te stoppen in de nabije toekomst. door perez fox

              niet klagen over de werkloosheid !! (12:50 est wo 4 augustus 2004)
              volgende keer dat iemand die piraten is geen werk heb ik geen sympathie die persoon helemaal …..

              Ik zal mijn bmw rijden direct aan en lachen. door joe

              i piraat (01:05 est wo 4 augustus 2004)
              maar ik zie niet in wat het probleem is … ik weet koop de beste spullen, omdat ik graag de gesteund en probleem gratis versie van de software in mijn handen. echter, zou ik beschaamd om de cruddy spullen te kopen te voelen … het bevordert alleen bedrijven om slordige games te maken en vervolgens de markt ze goed tot $ maken. "honest piraterij" is een manier om die praktijk te stoppen. door coldestfireofemall

              persoonlijk. (04:22 est wo 4 augustus 2004)
              download ik alles en nog wat die ik leuk vind.

              zou ik overwegen de aanschaf waard als i like it? niet op je leven. wat is het punt? Ik heb al het. waarom betalen na het feit.

              kan niet online spelen? niet waar. de private server crack voor d3 is al online beschikbaar.

              Wat ik probeer te zeggen is, voorlopig heb ik een onbeperkte bron van vermaak op mijn vingertoppen. films, games, muziek, apps ect …
              Ik krijg terwijl de krijgen is goed.

              nu, met de overvloed aan digitaal entertainment die er zijn gratis voor het oprapen, ik ben het opslaan van het geld dat ik zou hebben anders besteed en zetten het in de richting van mijn RRSP’s. simpel als dat.

              ik weet zeker dat mensen niet willen om dit te horen, en hebben een veelheid aan intelligente arguements hoe ik ben in stukken scheuren, de sociale en economische weefsel van onze samenleving en blah blah blah.

              ik gewoon niet schelen.

              het is gratis. het beschikbaar is … ik neem het.

              misdaad van kans. door sikwitit

              het nemen van een stap in het oorlogsgebied … (04:33 est wo 4 augustus 2004)
              piraterij gaat worden rond of je het nu leuk vindt of niet. ik ben niet necissarily zeggen dat het een goede zaak, ik wil alleen maar zeggen dat je kunt vlam en kreunen en zeuren alles wat je graag over piraten, maar ze zijn altijd op gaan in de industrie. Tuurlijk, ik kopiëren cd’s voor mijn eigen gebruik en voor mijn vriendin. de manier waarop ik het zie is dat ze zal wonen onder hetzelfde dak als ik snel genoeg toch. ik zo nu en dan een kopie van een cd voor een vriend als ze vragen. Ik persoonlijk hou niet exemplaren. ze gewoon niet hebben dezelfde look and feel van het echte ding (hoewel sommige komen aardig in de buurt heb ik moet toegeven), dus elke wedstrijd, muziek cd en dvd in mijn huishouden is authentiek. door de patriarch

              downloaden (04:38 est wo 4 augustus 2004)
              Ik ben nog steeds wacht op mijn 56k downloaden dial-up te voltooien.

              redenen voor piraterij. (05:09 est wo 4 augustus 2004)
              Ik ben het eens met wat andere mensen hebben gezegd – piraterij is niet een of ander walgelijk verachtelijke misdaad zoals verkrachting of moord, maar toch, het is nog steeds een misdaad, en het is nog steeds illegaal.
              als voor mensen die niet kunnen veroorloven … nou ja sorry, maar dat is niet echt een enkel excuus. als je niet kunt veroorloven, ga een baan krijgen. "oh maar ik heb geen kwalificaties." en waarom is dat? want je verliet school op 16 en nooit de moeite genomen aandacht te besteden in de klas? oh dear, het lijkt erop dat is jouw schuld dan. misschien heb je het te druk playing computer games naar je school werk te doen? wat jammer.
              Ik heb een paar spelletjes illegaly gedownload … maar over het algemeen, ik denk niet dat het de moeite waard – het samenvoegen van de rar-bestanden, het vinden van een cd key, het vinden van een patch … als je gewoon het spel gekocht, dan kun je niet zou hebben om al die dingen te doen.
              ik heb nu gestopt met het downloaden van games, en altijd kopen. om eerlijk te zijn ik heb geen computerspelletjes spelen toch veel meer zijn.
              Aan de andere kant, alleen maar omdat de mensen zijn piraten, betekent niet dat ze kwaad, verachtelijke mensen, en het is zeer hard voor mensen om dat soort dingen te zeggen.
              Ik kan begrijpen dat mensen niet willen om te wachten voor een spel, of willen om te zien of het zal draaien ok op hun machine – dit is de reden waarom ze demo’s vrij te geven. maar om wat voor reden dat ze besloten om de demo vrij te geven nadat ze het volledige spel, dat was naar mijn mening een absoluut belachelijk ding om te doen als het lijkt te hebben alleen de piraterij van het spel aangewakkerd los!
              nu niet meer te bellen piraten kwaad! lol door anthonyjb10

              domme Amerikaanse hoeren (05:40 est wo 4 augustus 2004)
              je klootzakken denk 50.000 ppl zijn allemaal van je rijk en welvarend land?
              domme klootzakken.
              Ik denk dat u niet voorstellen dat mensen in Zuid-Amerika hebben toegang tot internet huh?
              en ja, voor sommigen van ons, zou er geen reden om dit spel te kopen.
              we gewoon geen geld om een ​​computer goed genoeg hebben om plezier te spelen eigenlijk hebben.

              ik heb gedownload, en het spel heeft het grootste deel van de tijd frustratie voor me geweest.
              Ik ben mijn volgende maand doorbrengen met $ 33 voor voedsel en transport, zodat ik meer ram kan kopen, dus ik kan volledig over de minimun specs voor het spel. door oifhqwer

              net… (06:44 est wo 4 augustus 2004)
              …wachten op HL2, we gaan praten over honderdduizenden d / l’s woooooooooooooooooooooooooohooooooo
              oooooooooooooooooooo manier om jongens te gaan! door invisiblesurfer

              kost te veel? (07:36 est wo 4 augustus 2004)
              Als u een systeem dat dit spel kan draaien gekocht, kunt u het zich veroorloven om het spel te kopen. of is uw hardware ook gestolen? door geen excuus

              eigenlijk .. (08:28 est wo 4 augustus 2004)
              ik krijg pc-hardware voor verjaardag en kerstcadeautjes.

              oh ja, anthonyjb10, ik heb een baan. ik ben een computerlokaal consultant bij een universiteit. ik maak $ 10 per uur, en het werk 40 uur per week om de andere kwartaal en whiling gaan naar de universiteit ik werk ten minste 25 uur per week. hoewel ik heb een baan, ik ben nog steeds slecht. U zou ook zijn als je zou gaan naar de universiteit en het betalen voor het allemaal op uw eigen. elk jaar sinds ik begon te gaan naar de universiteit dat ze de prijs die ten minste 10% verhoogd. Vorig jaar verhoogde ze de kosten van het college 33%! Toen ik begon hier te gaan, het kostte me $ 1500 per kwartaal, nu het kost $ 2.700 per kwartaal. boeken zijn $ 300- $ 500 per kwartaal.

              Nu, ik heb een baan anthonyjb10, dus maak me niet geven die shit over als ik had een baan ik kon veroorloven. door rpgman

              Doom3 (09:21 est wo 4 augustus 2004)
              id zou moeten vragen hardware makers voor royalty, omdat hun freaking nieuwe game vrij veel mensen dwingen om hun systemen die op zijn beurt uiteindelijk het maken van geld voor hardware makers upgraden. moeten ze de prijs verlagen als ze willen doom3 te worden # 1 best verkopende aller tijden. maar dan weer is er geen garantie. door $$$$

              re: persoonlijk. (04:22 est wo 4 augustus 2004) (10:00 est wo 4 augustus 2004)
              "kan niet online spelen? niet waar. de private server crack voor d3 is al online beschikbaar."

              je moet niet hebben gespeeld in veel gekraakte servers, vooral voor nieuwe releases.

              ik zal gewoon zeggen dat gekraakte servers zijn de voedselbonnen van gaming. maar, ik zal u te laten ontdekken dat op uw eigen. veel plezier. -)

              geen excuus schreef op 07:36 est wo 4 augustus 2004: "Als u een systeem dat dit spel kan draaien gekocht, kunt u het zich veroorloven om het spel te kopen. of is uw hardware ook gestolen?"

              Nu hoewel je nooit kunt zeggen dat piraterij is moreel kun je waarschijnlijk een zaak maken voor het feit dat in een samenleving als de onze, waar je winst door te profiteren van of anderszins forcifully nemen wat rechtmatig andermans vruchten van de arbeid onder het mom van de wet aanvaardbaar . (Dwz zetten Amerikaanse Indianen in reservaten voor bouwland, liggen aan de aandeelhouders voor de winst, het voeren van oorlog tegen een ander land om olie etc.) dus ik denk dat software piraterij past perfect in deze maatschappij van ons en ik zeggen dat, hoewel het niet kan moreel, het is onder deze huidige samenleving aanvaardbaar is. door mijn twee cent

              lang verhaal kort, nvidia fx gebruikers kunnen verwachten dat ongeveer 17 fps, en het is de top van de lijn kaart met functies uitgeschakeld. denk dat ik ga hebben om te upgraden naar een 6800, maar het is nog steeds erg speelbaar in de multiplayer, zelfs op het net. door schoony

              maar ik speelde dit tot aan het bit waar je eerst terug naar de marine kazerne na het proberen om die wetenschapper te vinden en moest gaan liggen gedurende 3 uur met een splitsing bloedige hoofdpijn. waaaaaaay te donker en wat licht er is alles strobic. gezien het feit dat ik moest helderheid waaaaay opdagen om het even wat, wat weinig licht was er kwaad om te kijken zien.

              zo jammer, de beste graphics in de wereld, om er maar een scherm dat is 90% zwart te zien.

              en de paniek zijn goedkoop en komisch. kijk, daar is een donkere alkoof daar, vraag me af wat er zal pop uit het een keer ik loop verleden? lol

              ik heb nu verwijderd dit spel. Ik speel een paar first person shooters, maar dit is de eerste die ik kreeg pijn spelen. lol

              me niet gelooft? ik vond deze draad door het intikken van Doom 3 te donker in google. dit was de 5e pagina te laten zien. door versuft en in de war

              gamepad (02:44 est do 05 aug 2004)
              Ik vroeg me af of sommigen van jullie mij het advies kan geven als er mogelijk is om doom3 spelen met een usb gamepad zoals de Logitech. mijn handen zijn zeer oud en moe door te proberen te drukken 3- 6 toetsen op mijn toetsenbord om te wandelen en te schieten. een advies zal apreciated..thanks door oldman

              oh god wat ooit … (03:44 est do 05 aug 2004)
              DLoad is illegaal … wat ooit. het is eigenlijk degenen die het delen van de bestanden die de wet overtreden. het delen van media is al meer dan 25 jaar en het is niet van plan om elk moment te stoppen binnenkort. er is geen verschil als iemand een cd koopt, dan leent het aan een vriend om het gratis te kopiëren naar iemand rippen van een cd kochten ze, dan delen via internet. het is niet alsof iemand is de verkoop van illegale kopieën. ga je de persoon die de cd geleend arresteren?

              als ik wil het spel online te spelen, dan fijn ik zal het te kopen, alleen maar omdat ik ook, dat is hoe ik ben met al mijn games. als ik een kopie van de winkel opgeheven, dan arresteer me, anders had ik me niet schelen wat iemand zegt.

              en voor alle piraten die excuses van waarom ze dat doen maken (er zijn geen goede bands meer, het is te duur, weg met de corporate imperium, etc.) de belangrijkste reden waarom je doet is je gewoon geen zin om te betalen ervoor.

              als ik het gevoel dat het kopen van een film, cd of software, dan zal ik het te kopen. als ik niet, bijt me als je denkt dat ik het uitschot van de aarde … Ik vraag me af wat skeletten je hebt in je kast.

              Argh.
              door captain downloader

              piraterij pff (05:13 est do 05 aug 2004)
              jeez r u kidding me 55 Bux voor een spel? echt niet. id Software is een van de grootste game bedrijven rond en god weet hoeveel geld ze maken uit een bosperceel een crap als d3. zodat u te vertellen me dat ik moet het spel $ 55 te kopen en als ik niet bevalt gooi het gewoon weg somewere in mijn kamer? eerste wedstrijd speelde ik op een computer rogue speer, mijn vriend deld het en verbrand voor me, hield van het spel gekocht. stammen ik hield van de fuckin spel na 2 jaar van het spelen van een illegale kopie zag het op sommige winkel kocht het zelfde met stammen 2. diablo 2 deld hij vond het kocht. FarCry deld kocht het, ik hou van het spel, eventhought was een beetje expencive. dus in principe zou ik willen proberen het spel dan eerst kopen. Hetzelfde geldt met liederen films en appl. en ik begrijp niet waarom zo velen van u te ondersteunen deze bedrijven met zoveel enthousiasme na alles wat ze betalen veel geld om manieren te vinden hoe ppl rip off. door jesus

              Arrr … ik ben een piraat, zegt i. (07:13 est do 05 aug 2004)
              wat is de big deal? kan een van jullie neem tour tong uit kont uw computer games bedrijfsleider en vertel me wat de big deal is? i bestand te delen, zeker. is het zo slecht? is er geen verschil in deze en lenen, in te vullen en terug te geven een spel? door uw moeder was onzin.

              naar het laatste bericht / Arrr … (09:34 est do 05 aug 2004)
              leer je in het leven kun je geen ruzie met een idioot, dus ik zal niet eens proberen om het debat of argumenteren de kwestie van diefstal met je mee. zelfs als iemand het probleem duidelijk zou kunnen stellen voor uw ogen nog steeds niet mee eens, je nog steeds liever niet betalen voor iets. door JTM van il.

              Arrr Harr Harr … (10:01 est do 05 aug 2004)
              dat waar zijn JTM. maar wie is de grotere idioot? Ik kan nu een spelletje spelen en nog steeds dat $ 55 in mijn portemonnee. in dit leven, dan moet je uitkijken voor nummer één. Je leert er dat als je eenmaal geschroefd over een paar keer. zorg ervoor dat u bent degene die het doet de schroeven. door uw moeder was onzin.

              piraters kan mijn kont te blazen (01:24 est vrijdag 6 augustus 2004)
              serieus, u goedkope kont mensen die dont schotel uit het geld om het spel te kopen fucktards. Ik wed dat als je je hart in enige in iets, en vervolgens deze mensen stelen alleen uit onder je nu een eerbetoon aan uw harde werk youd waarschijnlijk boos. kopen de verdomde spel en stoppen met zijn douche kont piraters. en kleine kinderen piraterij spelletjes niet schadelijk zijn voor de industrie, omdat ze werent geprojecteerd om het spel te kopen in de eerste plaats. haar stomme klote mensen die er werken en zijn te verdomd lui en goedkoop dat het pijn. door allen

              zie hierboven (04:20 est vrijdag 6 augustus 2004)
              het lezen van een aantal van uw opmerkingen over "goedkope klootzakken" en "fucktards" u uit te gaan van je weg besteden dan 30 van uw geld op een spel een heleboel mensen spelen voor "gratis" nadat ze gedownload in het comfort van hun huis lol mij uitleggen wat een fucktard is? mensen piraat voor een simpele reden, omdat ze kunnen. door gho $ t

              goedkope kont praat terug. (06:30 est vrijdag 6 augustus 2004)
              en vanwege het is makkelijker en minder pijnlijk dan te wachten om het geld te krijgen of te wachten de 2-3 jaar neccesary voor de prijs van het spel naar beneden te dalen tot een meer betaalbare $ 20- $ 30 dollar. Noem me een tightwad alles wat je wilt, maar voor $ 55 dollar ik kon tenminste 2-3 goede oudere spellen en een boek te hebben. misschien zelfs geld over om een ​​pop te krijgen. cheapasses altijd, en zal altijd blijven bestaan. nu maar ze hebben eigenlijk enige macht. door zuinig jonge bastard

              dus. (07:06 est vrijdag 6 augustus 2004)
              Ik downloadde het, ik heb het geld, maar niet wil geld uitgeven onit, wats het punt als u het kan downloaden?

              hoe dan ook, het is onzin. te donker, saai … cs all the way.

              zelfs niet de moeite waard de trage download echt, maar het zeker nooit zou dit te kopen.

              i bracht cs, zelfs tho ik gedownload dat, en het is het enige spel dat ik eva gebracht. en het enige spel dat ik eva eigenlijk spelen ….

              denk ziek verwijderen Doom3 nu, maar sla de cds als ik eva wil.

              ps. do u veel die klagen downloaden van muziek, apps? zelfde verhaal. zo fo. door realisme

              gedownload Doom3 (07:08 est vrijdag 6 augustus 2004)
              gedownload Doom3 waarom? niet uit tot en met 13 wanneer heb ik het vandaan halen, 3 … oo 10 dagen. anyways spel gfx verstandig is goed, plamsa pistool eigenaar, spel wordt saai na hersenloze killig, ia is dum muti niveaus zijn om kleine, 1 10hrs van het spel zijn enge tho na dat je gebruik te krijgen aan het lopen in2 een donkere kamer met mobs, ben i gona kopen? Nee, maar ik zal kopen BW2 & HL2 coz ik ben een fan bw & HL2 lijkt alsof veel plezier. & seein zoals ik heb gedownload die veel kan ik sparen voor 70 zwart & wit 2 & HL2 🙂 doei, door ninjano2002uk

              doom 3 (08:04 est vrijdag 6 augustus 2004)
              iv speelde het bij een vriendin thuis, ik schijt mezelf, n im gonna get it wen ik kan veroorloven om, al met al een goede game eng als de hel coz dat is waar u krijgen gestuurd. door mieren

              doom 3 (11:33 est vrijdag 6 augustus 2004)
              jullie allemaal mising the point, hoe zijn game bedrijven in staat om vooruitgang te boeken en het creëren van nieuwe en betere producten als niemand ze koopt. dat is de reden waarom de game markt is zo muf. bedrijven zijn bang om een ​​kans op een nieuw idee, zodat ze precies dezelfde spellen over en voorbij remake. als ik naar een andere wereld oorlog 2 shooter te spelen … zo ver als het om dure – hoe heeft u betaalt voor de pc om het spel te draaien. niets tegen het downloaden, kunt u ze allemaal niet te kopen – alleen ondersteuning voor de goeden door stoofpot

              alle van de mensen die zeggen dat piraterij is slecht zijn Lamers. (03:51 est zaterdag 07 augustus 2004)
              I Freakin hou van dit spel, maar ik kan niet, ik herhaal, niet kunnen veroorloven om het te kopen. zijn te veel van een prijs, zodat ze kunnen gaan neuken zich met hun geld beluste ezels.
              enige spel kocht ik in mijn leven was een spel dat relativelly oud was, en de kosten laag was.
              zelfs tho Doom3 is nu een van mijn favoriete games ooit, zal ik nog steeds niet kopen.
              en ik zal gekraakt servers gebruiken om online te spelen 🙂
              jullie allemaal zielige geeks die games te kopen, fijn, je idioten hebben het geld om te besteden aan usless dingen, ik niet.
              dat is het verschil 🙂 door ^ duivel ^

              verspilling van geld, verspilling van tijd, verspilling van bandbreedte. (04:37 est zaterdag 07 augustus 2004)
              Persoonlijk ben ik niet van plan om zelfs mijn tijd verspillen met Doom 3, al mijn vrienden in het buitenland (waar doom 3 2-3 weken eerder werd uitgebracht) hebben gezegd dat het een beetje lame, slecht lichteffecten, geen verhaal, blah blah blah, i persoonlijk niet het punt zien in forking honderden dollars voor extra geheugen, honderden meer voor een nieuwe geheugenkaart toen mijn huidige speelt nog de meeste games prima toevallig niet tot de rang van doom 3, nooo, ik moet kopen $ 400 videokaart. en zelfs nog meer om een ​​nieuwe processor te kopen. en voordat mensen hier zeggen over "een baan vinden", Ik heb een baan, ik werk als assistent-manager bij een lasergame arena voor ongeveer $ 16 per uur, meer dan 40 uur per week.

              als voor het debat over piraterij, persoonlijk ik geloof in het gezegde "elk hun eigen"Als mensen willen bootleg kopieën van games / muziek / films en risico’s voor eeuwig hun computer schroeven te downloaden, dat is hun uitkijkpunt. door het verbranden van batsu

              bittorrent ….. (06:24 est zaterdag 07 augustus 2004)
              bittorrent is goed te vinden als je van het spel, maar zeker youre recht … je krijgt bandwiths van soortgelijke 10kb voor 1 uur daarna kreeg 2 20kb ect maar dode traag …. piraterij nog rulz door Amm0

              dit was mijn eerste inval in spel downloaden, maar ik heb talloze cd’s die ik nooit zou hebben gekocht totdat ik luisterde naar het gedownloade album en het groeide op mij gekocht.

              echter, heb ik gezien dat de werkelijk baanbrekende graphics op Half Life 2, dus ik weet * * het zal de moeite waard zijn. dus ik heb al vooraf besteld. (Heb je de omgevingen die wedstrijd gezien. Verbijsterend. Ik beveel het downloaden van de 600MB GameSpy video.)

              en laten we eerlijk zijn, ondanks wat de meeste van de artikelen over piraterij van dit spel vermoeden, de meeste mensen het downloaden van dit spel zou niet hebben het toch gekocht.

              en de ‘heiliger dan gij’ mensen die razen en tieren boven, hoeveel van jullie hebben te veel verandering van een domme kassier aanvaard, gelogen om een ​​verzekeringsagent om te proberen om een ​​lager tarief te krijgen op uw autoverzekering, bedrogen op uw significante andere of maakte een kleinerende opmerking over iemands ras, etniciteit of seksuele geaardheid? geen van die ik zou doen.

              dus trek de ethische log uit je eigen oog voordat u zich zorgen over de splinter in andermans.

              en ik heb ook een baan en dat doen de 4 mensen die ik in dienst hebben en goed te betalen. ik kon gemakkelijk kopen 10 kopieën en niet een deuk in mijn maandelijkse budget. door homelier dan gij

              is dit niet wat een bibliotheek is. alleen boeken geen spelletjes. doen de auteurs krijgen pissig op bibliotheken. door ibanezk7

              kan dit spel niet te kopen! door alll

              -citaat "is dit niet wat een bibliotheek is. alleen boeken geen spelletjes. doen de auteurs krijgen pissig op bibliotheken."

              ja, sommige auteurs krijg "kwaad" dat er sprake is van een door de overheid gefinancierde organisatie die misbruik maakt van de eerste verkoop doctrine als een middel van het auteursrecht ontduiking. in mijn mening, bibliotheken verloren hun nut met de komst van het web. ze zijn nu instellingen van entertainment en diefstal. lage financiering heeft ze waardeloos op het gebied van verspreiding van kennis gesteld. hoe de heck moet ik leren over de wereld van 1970 de computer van boeken en "romans" (Porno voor vrouwen)?

              Niettemin, reflexmatige wettelijke regeling als de DMCA door sen. Fritz Hollings, die werd betaald-off door Disney, is gewoon slecht. fair use zou moeten bestaan, maar het moet eerlijk, niet stelende zijn. laat me back-up van mijn software, maar vervolgen piraten.

              degenen onder u die spellen te stelen zijn verliezers. kan me niet schelen als je een baan hebt. krijg je een echte als je niet kunt veroorloven. ooit gehoord van ambitie? wat ben je, een stelletje commie liberalen? waarom niet ik gewoon hand je wat het welzijn en voedselbonnen, zodat u zich kunt veroorloven om wat meer games te stelen.

              en voordat je iets zegt, ik heb slecht geweest. zo arm ik aan het eten was 32 cent soep elke dag gedurende vier maanden. werken 16 uur per dag alleen maar om de huur te betalen. en wat heb ik gedaan? Ik kocht sommige friggin ‘boeken (op het risico te worden uitgezet), leerde modern programmeren, en kreeg een carrière. sommige mensen terecht tijdelijke hulp zoals voedselbonnen nodig. niet ik. ik zal het weigeren indien u te bieden.

              als je echt, eerlijk monetaire hulp nodig (omdat je een gezin, bijvoorbeeld), dan geven op de computer games, je luie stuk stront. alles wat je wilt is iets voor niets. je wilt dat anderen betalen voor je speelgoed. stop haten jezelf en je collega-belastingbetalers en een baan. door geschift

              het verschil is dat ja ik kocht de pre-order voor Doom 3 en de dag raakte de schappen ik ging in een pakte mijn exemplaar.

              Ik veronderstel dat het is nog steeds piraterij, maar ik heb geen moeite met slapen ’s nachts.

              het spel was erg duur en zeker dat ik zou hebben gewild om het goedkoper te krijgen, maar wordt een hard-core id fan zou ik waarschijnlijk $ 100 betaald.
              door Alister duivel

              10 dollar, ik zal altijd piraat. 10 dollar lijkt eerlijk genoeg om niet opeten bandbreedte, unrar, branden, cd gen, dan kraken. als ik niet piraat … 30 dollar per maand voor mijn DSL-verbinding is sorta verspild.

              ik niet denk ook zijn reële tot 55 dollar betalen voor een spel wanneer de demo isnt zelfs uit te testen op ur hardware. min-specs vertelt u weinig tot niets en online benchmarks niet altijd nauwkeurig weergegeven door verschillende unieke systemen. Ik heb net duit uit 750 dollar voor mijn nieuwe rig op deze en de andere helft leven te spelen, maar ik zal niet de dop van nog eens 100 dollar om beide games te kopen.

              (Nieuw rig wordt mobiele Barton oc’ed tot 2,4
              EVGA 6800nu. 512 meg 3200 ram, 80 gigger wd speciale editie 8 meg.)

              ill upgrade ram later. door reallyscrued

              probleem met Doom 3 (01:29 est zon 08 aug 2004)
              Ik citeer Maddox van mijn voorbeeld van Doom3 en waarom niemand zal kopen.
              "herinneren wanneer het goed voor een video game om niet convex volumetrische mist rendering en bilinear geïnterpoleerd textures leuk te worden was? sinds wanneer heeft het aanvaardbaar geworden voor 30% van de middelen van uw systeem te worden besteed aan het teruggeven schaduwen, atmosferische verstrooiing, omgevingslicht effecten, en al die andere overbodige onzin dat spel coders blijven toevoegen aan hun motoren, zodat ze een aantal denkbeeldige pissing contest kan winnen?

              niemand geeft om graphics als het spel speelt als hondenpoep. Ik ben verveeld tot tranen met first person shooters. het veranderen van het thema van de ene periode naar de andere is niet meer genoeg, klootzakken. heeft iemand je te verslaan om de punch van die moordenaar WOII shooter u maakten? maak je geen zorgen, gewoon hetzelfde concept neemt, dient u een paar texturen, en noemen het Battlefield Vietnam. we zullen niet merken. hel, waarom niet slagveld korea?"
              geen multiplayer, geen replay waarde of uitdaging, het spel is echt saai ik vind het niet leuk om alles wat ik wist niet eens afmaken voordat ik nam het terug naar de winkel (ik al zei het werkte niet). de graphics maakte geen indruk op mij ook, dit spel is prullenbak, maar hopelijk gaf in de toekomst op basis van de Doom3 motor zal niet zuigen.
              door evaprototype00

              halo2 (08:35 est zon 08 aug 2004)
              bah, het enige spel die wort te kopen is Halo 2. de andere games is onzin …. door shareshark

              iedereen kreeg … (09:21 est maandag 09 augustus 2004)
              een link naar de webpagina tonen gekraakt ip?

              ik ben een student … en zou niet vork uit het geld voor het spel … waarschijnlijk niet de moeite nemen om het ofwel dl.

              maar zeker als de hel gaan laden omhoog als mijn partner geeft me de schijven.

              uk rulez. door advertentie

              kom op id … het spel is hoeveel bloedige jaar te laat. ze brachten zoveel tijd proberen om de graphics te goed dat ze vergaten om fatsoenlijk speelbaarheid onder meer kijken …

              oh goed, terug naar ut04 … ik kocht dat men na het downloaden, omdat het mijn interesse gehouden en leek een heleboel meer herspeelbaarheid hebben. multiplayer doom 3? het lijkt alsof het is slechts deathmatch, niets meer. whoopie $ klappen … door atadroc

              een leecher downloaden het product dat spread piraten op het net. zij profiteren van de ingewikkelde ondergrondse systeem. al de poster die zeiden dat ze zijn piraten zijn waarschijnlijk in feite leechers. dit is waar de wet is onduidelijk. omdat deze activiteit is, door de wet, identiek is aan een verdeling van de goederen (informatie) tussen twee mensen bereid. waarvan ik denk dat is nog steeds legaal … het ding is dat er copyrights betrokken … een Amerikaanse krijgen cougth leeching (net als die kinderen het downloaden van mp3’s op kazaa lol) zou kunnen worden in diepe shit. Maar het is niet helemaal hetzelfde als je een Russisch, Chinees of zelfs canadees … man, er was bootleg hl2 kopieën (de beruchte code diefstal) krijgen verkocht in winkels in Rusland als 1 jaar geleden (of was Het japan …)

              ik ben een leecher en ik zal niet eens voer de "is piraterij goed of niet" debat. en ik heb niet de behoefte om mezelf ook te rechtvaardigen. kan piraterij worden gestopt. Ik denk het niet. toen enkele piraten betrapt of verlaat de scène, wat meer nemen de last van het verstrekken van de toegenomen leechen vraag. een krachtige groep werd gearresteerd door de FBI niet zo lang geleden … maar de Doom3 versie is eigenlijk een relatief nieuwe groep los … te zien. een paar van de meer succesvolle arrestaties door de FBI en het systeem moet kruipen … maar niet voor lang. piraterij geassocieerd met internet sinds het begin. kan de situatie worden verbeterd, zowel voor de speler en de industrie. natuurlijk … maar beide zullen moeten ophouden zo hebzucht. een ding is belangrijk op te merken. opgetreden stilstaan ​​piraterij volledig zinloos, daarbij ook primodrial minimaal beheersen. door asdf

              bedankt alle, voor de posten. ik ga wachten tot de beoordelingen te komen, en kopen als het goed is. als ik had een snelle verbinding, zou ik het te downloaden.

              Hier is een gedachte. zodra het wordt minder winstgevend te maken & verkopen software, dan bent u nog slechts de programmeurs die programma, omdat ze vinden het geweldig en niet alleen om een ​​fortuin te maken.

              Tot slot, misschien een demo werd niet gemaakt omdat, zoals eerder vermeld, het spel krijgt saai.

              het spel is ongeveer net zo onderhoudend als cnn (12:51 est wo 11 augustus 2004)
              dit spel heeft de grootste stapel vuilnis en een enorme teleurstelling om de winkel liggen sinds deus ex 2. onzichtbare oorlog. ik
              kan niet geloven dat ik betaalde voor het, ik voel me opgelicht eigenlijk af. het spel was hetzelfde van niveau naar niveau en wat er van een verhaallijn die bestond was een enorme rip off van de halfwaardetijd plot. het spel was veel te gemakkelijk en de VN-belonen en te gemakkelijk te vinden geheimen niet langer laten niets aan de verbeelding om het spel leuk te maken, de hel een eenvoudige uitdaging zou het spel spelen waard hebben gemaakt.

              Ik weet dat de pijn van iemand die het spel gekocht en iedereen die het spel vonden was slim en zeer waarschijnlijk na 30 minuten van gameplay verwijderd het en verwijderde de beelden. door Tyler Durden

              pfffft (08:46 est wo 11 augustus 2004)
              het is niet eerlijk om te zeggen wat sommigen zouden doen als de prijzen dit of dat waren. i piraterij doom 3 en genoten, dus ik ging naar buiten en kocht het. we jam de spellen als gevolg van factoren sevral
              1. verdomme duur voor 10 uur entertainment, het is een ripoff
              2. om te zien of ze een crap waard
              3. cuz we kunnen
              je blijft kopen em op de plank krijgen em naar huis, en het realiseren van je opgescheept met een 49,99 stuk van sh-t en we houden het krijgen em weken voordat ze worden vrijgelaten en het opgeven van de opgravingen aan mensen die willen weten . als we het leuk vinden we het kopen, als we niet dat we de wereld te vertellen, dat is de manier waarop het rolt partner. ik zal je vertellen wat, wanneer de bedrijven te stoppen met de stier en vertel ons het rechte verhaal en stoppen met de schuld te geven Thier vertragingen op gedeeltelijke broncode diefstallen van een spel dat niet in de buurt klaar was, kun je je mond open, tot dan, u betalen, ik zal spelen. door oogst

              Ik zou graag mijn vrijwilliger "vaardigheden" te helpen elimineren piraterij. Let op: ik was aan de andere kant tot d3 zwaar werd gesmokkeld. Ik zie dingen een stuk anders nu. door yes

              een medewerker van de mijne was in staat om het spel terug te keren (12:52 est Thu Aug 12, 2004)
              een medewerker van mij kocht doom 3 en was in staat om terug te keren op dezelfde dag dat hij het kocht. Hij is gekomen met een perfecte manier om games terug te keren als deze die saaie en, nou ja, niet het geld waard zijn.

              verslikt een stuk uit de binnenste naaf van de cd, nam het terug naar (een winkel die twee keer begint met de tweede letter van het alfabet), en zei dat hij wilde terugkeren. customer service geprobeerd beetje over eens software is open kun je niet meer terug. zijn antwoord hierop suggereerde dat ze naar de plank, en start het openen tot hij dozen die niet gebroken omdat er een kans veel van hen kunnen breken vindt. twee managers later, en geen van beide vond het idee van het openen van het product op de vloer, had hij zijn geld terug en verliet de winkel blij voor de verandering … door atadroc

              moest gewoon zeggen …. (11:44 est vr 13 augustus 2004)
              Ik ben het eens met degenen die zeggen dat de reden dat Doom3 wordt opgelicht meer dan andere games is omdat er geen demo keek uit.

              vanaf de eerste doom, was ik verslaafd, allereerste fps om een ​​impact te maken, eerste 3D-graphics. nog steeds de originele boxed floppy disks somwhere!

              i pre-orderd doom 3 eeuwen geleden …

              Ik zag dat er een Doom3 torrent, ik gedownload en ik dacht bij mezelf, slechts een half uur spelen, groeide al snel uit tot 5 uur en ga zo maar door.

              hoe dan ook, de graphics, die hyped up bollocks, ok de achtergrond zijn rijk aan detail, anders dan dat, gewoon normaal graphics.

              Ik heb Doom3 draait op "hoog detail" in 1152&# 215; 864 met alles er op, met uitzondering van de aa, het loopt zo soepel, behalve aan het begin van de cut-scenes en wanneer je open deuren, maar schokt.

              anders dan dat, glad als een spel kan zijn.

              terug naar de piraterij ding hier jongens …

              Ik ga nog steeds kopen het wel, denk ik, je zou kunnen zeggen dat ik downloadde de geripte versie alleen maar om de geneugten van de ondergang te proeven 3 ……. hoe dan ook, de demo zou meer dan 500mb zijn geweest, veel te groot om te downloaden .

              Hetzelfde met Half Life 2, zal er geen demo van die ofwel …….

              ik ga houden over het downloaden van games om ze te proeven alvorens te kopen … wat zo illegaals aan, dat (net als de verhuur van dvd’s, om ze te proeven alvorens te kopen)

              het wordt alleen illegaal als u de illegale software op uw harde schijf voor meer dan 24 uur (dit omvat het downloaden van de software)

              Dus ik eigenlijk niet het breken van de wet gewoon nog niet.

              domme mensen (12:32 est zat 14 aug 2004)
              ik weigerde om een ​​spel te kopen totdat alle domme mensen in de industrie stoppen met te zeggen dat de volgende:

              1) pc games zijn goedkoop / goedkoop
              2) ethisch, piraterij is hetzelfde als het stelen door pirater

              het is waar … (08:14 est zat 14 aug 2004)
              wat je eigenlijk zegt pirateer is dat je arm bent en omdat je niet zouden kunnen betalen voor het spel * toch * het is ok om te downloaden. goed eerlijk genoeg, het is illegaal, maar ik denk dat er een grote markt die er voor gekocht games, van mensen zoals ik die het zich kunnen veroorloven … maar kan de mogelijkheid van dataverlies en diefstal op hun netwerk niet veroorloven te wijten aan een gedownloade kopie met een virus of trojan van een soort. u betaalt uw geld (of niet), maakt u uw keuze. door Barp

              Ik kan het in 5 … 🙂 (12:28 est zon 15 augustus 2004)
              met Keira Knightley
              die in Star Wars Episode I was
              met Ewan McGregor
              die in moulin rouge was
              met Nicole Kidman
              die in de ogen wijd gesloten was
              met Tom Cruise
              die in een paar goede mannen was
              met Kevin Bacon

              Sorry. kon het niet laten … een lokaal radiostation speelt dit elke paar weken waar je prijzen winnen voor stumping de twee jongens in de lucht …
              door atadroc

              u koopt een spel, u bent een idioot (01:30 est zon 15 augustus 2004)
              waarom betalen voor iets wat u kunt gratis te krijgen? fuck de industrie, fuck de ea eigenaars. ze hebben veel geld, ik niet …
              btw Doom 3 sux veel! geweldige graphics, slechte gameplay … 3 jaar voor niets … ze niet verdienen geen geld. door i dont hebben een

              ik bedoel id niet ea (01:31 est zon 15 augustus 2004)
              verdomd 1:30 van de ochtend. door i dont hebben een

              u voor betaalt, ik betaal, klootzakken (01:32 est zon 15 augustus 2004)
              Lees het onderwerp door i dont hebben een

              VV = aanbevolen ripoff prijs (03:14 est zon 15 augustus 2004)
              ik woon in Australië en doom 3’s adviesprijs is $ 90. fuk als im betalen dat veel voor een spel door aza

              Ik heb nog nooit gehoord van een studio te gaan van business omdat het spel te veel werd door piraterij verkregen. getuige van microsoft.

              door spamfilter

              re: piraat (10:02 est wo 18 augustus 2004)
              je bent niet van plan om het te kopen, tenzij de online versie is geweldig? van wat ik je waarschijnlijk hebt gezien zal het niet kopen. in vergelijking met andere games, vier mensen om een ​​server is een beetje bloedarmoede en alleen met deathmatch krijgt te repetitief te snel. door atadroc

              arr. har. har .. (01:49 est zon 22 aug 2004)
              wie zegt gij kunt niet al te downloaden computer hardware?

              Deze website is mijn dag goed gemaakt, het lezen van de reacties. verspillen kostbare minuten van het leven kan niet naar een beter gebruik worden genomen. blijven vechten, alstublieft? door uw Doom3 downloaden

              (02:03 est zon 22 aug 2004)
              mensen die een hekel piraters zijn de mensen die zichzelf niet kunnen piraat vanwege hun crappy verbinding en ze hebben geen idee hoe ftp gebruiken op p2p. als ze konden, 90% van hen zou doen. door je hersenen

              waarheid van pirater … (11:06 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              me, havent ik had de tijd om doom iii downloaden. Als ik dat deed, zou ik. mijn vrouw is op de computer de meeste van de tijd. zoals het nu is, is ze het oppakken ons op het werk vandaag en we gaan om te gaan kopen, omdat ik wil spelen en niet wachten tot het downloaden … Hoe dan ook, toen ik het downloaden van een spel, het is waar, als het zuigt, dan ik zal de onzin verwijderen van mijn computer en zelfs nooit missen. als het goed is, ik ga kopen. nu ben ik niet goedkoop. Ik werk 40 uur per week, neem mijn vrouw uit eten regelmatig, en in het algemeen de aankoop van een nieuw spel elke 2 tot 3 weken. waarom? want ik kan veroorloven om het te doen. toen ik niet werkte, ik kocht een spel misschien een keer per 2 maanden, maar dat was voor die speciale games die ik nodig had om te bezitten. Als haar iets als spec ops, en ik kocht het, man zou ik boos met de $ 30 prijskaartje geweest. het downloaden van het spel is de enige manier om echt te zien of het de moeite waard zijn gewicht. een demo is meestal alleen de games 1-3 beste niveaus, met iets echt goed om het koel te houden. neem Medal of Honor. de d-daagse missie is fantastisch … alles was over het algemeen gebruikelijke fair en niet de vrijlating prijskaartje van $ 45 waard. dat doen de bedrijven geld te verliezen als gevolg van piraten … is het antwoord nee. je ziek vertellen waarom!

              1-de meeste piraten niet van plan om ooit het kopen van het spel toch, en omdat de werent van plan om het te kopen, niet zou moeten ze zelfs worden beschouwd "potentiële klanten". als u weg nam al de piraten die verkoos gaat om het toch te kopen, het bedrijf maakt nog steeds hetzelfde geld op.
              2-de weinige piraten die uiteindelijk het spel niet te kopen, daadwerkelijk helpen het bedrijf, omdat ze anders niet zou hebben gekocht. ze kocht het omdat het waard om te kopen was. dus als je weg te nemen die piraten en voeg ze toe aan de potentiële klant stapel, omdat ze al zijn, dan is het bedrijf is het maken van geld af van piraterij.
              3-de meeste anti-piraterij methoden Arent "per-disk", Maar eerder in het groot rijbewijs. deze kosten meestal minder dan $ 250.000 tot een licentie, dus hense als een spel dat het downloaden waard naar buiten komt, en piraten barst het in een dag of 2, het is niet de piraten schuld, zijn de bedrijven schuld dat ze verloren de $ 250.000 over anti-piraterij methodes, want ze zijn allemaal van bewust dat ze niet werken … althans niet voor single player. als alle piraten gestopt Kraker spellen, zou de bedrijven nog steeds onder bescherming cd, omdat ze niet willen dat je je rechtmatige eigendom Incase van krassen te kopiëren of het verloren gaat. ik weet dat ze zeggen dat ze zullen uw schijf vervangen, maar ze doen het voor een vergoeding, dus meer geld in hun zakken.
              U ziet, ik kan niet de tijd om meer piraat, maar als ik kan, ik meestal doe. maar ik eigenlijk ben een beetje meer ethisch, want als ik doen als een spel, ik heb altijd gekocht. Ik bezit ongeveer 100 of zo legitamate PC titels. ik heb misschien 1 of 2 spellen gebrand op de harde schijf van een vriend, en ik denk dat ik heb momenteel 1 game die illegaal gekopieerde is gedownload op mijn computer op dit moment (heilige). Ik downloadde dit één voor mijn vrouw, ze haat het, dus ik heb om het te verwijderen als ik de kans krijgt. Ik vertelde haar in plaats daarvan zal ik aankoop Diablo II te gaan voor haar, die ze kunnen spelen op haar oude computer, laat me naar mijn nieuwe computer, en ze zal hopelijk genieten van die ene.
              goed dat is mijn stuk van de geest voor alle u haters die er zijn.
              ciao voor nu,
              je bericht vriend, – door happy hacker
              mijn computer rotsen (11:12 est Dinsdag 3 augustus 2004)
              maar mijn grafische kaart is te oud. Waarschijnlijk wont zelfs spelen tegen de laagst mogelijke instellingen, dus ik zou graag willen demo, maar er is geen demo uit, en er is zo veel hype over ik kan niet wachten om het te proberen. enige alternatief download die klootzak en zien wat haar alles over. behalve als ik graag ziek naar buiten en kopen een grafische kaart die kost maar liefst 3 xbox’s en pick-up een boxed versie, zodat ik kan de volledige ervaring van te maken. naast dit land is gebouwd door dieven. – Door amerika rotsen baby.

              ja, lees het, ik weet dat het longs, maar lees het. dus je anti-piraterij mensen stfu en sterven, dat bericht dat u geserveerd. door diebitches

              de waarheid is dat we willen onze geld escpecially als je een kind als ik u iets wilt dat is goed en ive gedownload veel onzin en verwijderde hij direct na en eerlijk zijn. om een ​​kind de meeste games zijn duur. zeggen elke week u doorbrengen 50 ($ 100) op eten voor een week en 30 op een spel blik op de vergelijking het bijna kost zoveel als een week levering van voedsel. door yung_thug

              dus je hebt nog nooit een nummer uit de radio geplakt? wanneer u uw tijdschrift / krant gelezen heb je versnipperen en verbranden, zodat niemand kan lezen, tenzij ze een kopie zelf te kopen. en je hebt nog nooit een dvd of video uitgeleend aan een vriend. of een koel album.

              Ik heb een kopie van een partner gedownload, en zodra Ive kreeg pacific aanval kan ik het te kopen. die was niet eens bij mij opgekomen voor het spelen van het spel, want ik ben een grote fan van de aardbeving-esque fps en ik dacht dat mijn radeon 9600se 128mb / amd xp2500 zou het te behandelen.

              ontwikkelaars zijn te veel betaald, net als Bill Gates en een heleboel mensen in het handelt. Ik bedoel, hoe worden ze ooit van plan om ze te voeden Ferraris als mensen rip off van de wedstrijd. in mijn geval ze heeft verdiend een klant.

              krijg een leven. door Bonzo

              Dit is zinloos discussie (04:11 est zon 29 aug 2004)
              Ik heb een illegale versie van 3ds max 5, een $ 800-programma. Ik ben een werkloze student die studeert aan een 3D-kunstenaar, en Autodesk niet een demo van deze software aan te bieden. Ik gebruik deze software slechts voor educatieve redenen, en toen ik eindelijk kan veroorloven dit programma, zal ik het kopen. als het verkoos voor illegale software, zou ik nooit hebben geweten dat dit is wat ik wil doen met mijn leven. Ik zou nog steeds worden geplakt met een saaie programmeren diploma en hebben een saai exhistance voor de rest van mijn leven. dat is hoe ik rechtvaardigen mijn softwarepiraterij. Maar ik ben het eens dat mensen die dingen downloaden zonder de bedoeling om het te kopen, verdienen te worden gevangen. ondersteuning van de ontwikkelaars mensen. (Zelfs gate $. Hij maakt een goed product.) door de eerlijke dief

              piraten eigen J00 (03:04 est zon 05 sep 2004)
              eerste snuiven mijn @ s $ je schijnheilige wankers. je gaat om daar te zitten en vertel me wat ik heb gedaan en wat ik heb niet? lol, get real.

              Ik downloadde elk spel uitgebracht in een jaar, elke film, en elk album. i leeched ook alle roms voor elk systeem ooit gemaakt. Ook ik alle software te kopen na i’ved getest.

              bah, dus sommige mensen liggen, maar sommige zijn jerks. Ik denk dat ik weet wat de waarheid is over mijzelf, bedankt. Ik ben kwetsen sommige bedrijfstakken? niet echt. sommige mensen zijn, maar ik ben niet. Ik heb het geld voor een snelle machine, omdat ik het nodig voor andere functies die snelheid vereisen. ooit aan gedacht? i eigenaar van alle software ooit gemaakt en kopen het allemaal! nah, misschien mensen niet niets van te kopen. Ik weet voor een feit dat ten minste enkele niet liegen. maar wakker, piraterij is rond voor leeftijden. lang voordat de meeste van jullie online waren.

              maar hier hebben we piraten liggen en ook wij hebben anti-piraten maken van brede generalisatie alsof je n00bs echt niets van weten.

              sparen de RIAA scheef statistieken ook voor iemand dom genoeg is om het te geloven. het is ongeveer net zo realistisch als de boetes per mp3 als je betrapt. $ 150.000 per mp3 rofl. laat doen wat wiskunde. zou je geloven dat sommige mensen hebben 40 optredens van de mp3’s of gissen, ongeveer 8.000 mp3s? geloof het. sommige hebben zooo veel meer. hier is hoe het zou gaan in de rechtbank:

              riaa advocaat, "je bent eer, meneer, deze piraat die eigenhandig enkele verpest de muziekindustrie en Lars Ulrich’s porche shopping dag, heeft leeched 8000 mp3’s en opgeslagen ze op zijn harde schijf voor uber kazaa distributie. vragen wij dat de som van $ 1200000000 schadevergoeding te betalen aan ons. we willen ook graag dat hij betalen uit het tekort ons, terwijl hij bij het. Ik zou ook niet tegen oh, 5 jaar in de gevangenis. ik bedoel een verkrachter van de straat en een mp3 leecher met dezelfde tijd in de gevangenis te hebben. rechtvaardigheid wordt gediend. dank u, we zijn alleen na de wettige edict dat we betaalden het Amerikaanse Congres te passeren, wat betekent dat het ons recht."

              het is allemaal hilarisch. liegen piraten, dumbas $ legit mensen, hebzuchtig industrie. corrupte regering laat de RIAA buy wet. door schurk

              correctie (03:19 est zon 05 sep 2004)
              softwarepiraterij heeft bestaan ​​voordat een van je online waren. slechte keuze van woorden. door schurk

              meh (06:19 est zon 05 sep 2004)
              meh echt, ik ben niet te betalen dan 50 dollar voor een spel waar de enige informatie die ik kan krijgen is vanaf screen shots en artikelen over het, in plaats van een goede ol ouderwetse demo. dus ja, ik gedownload, en wat denk je? Het neuken zuigt. Nu had ik ging naar buiten en kocht het, ik zou worden uit 50 + dollars, zodat je mensen die neerkijken op piraterij kan gaan neuken yourselfs, piraten zojuist hebt opgeslagen me 50 dollar op een spel dat is onzin. door ijs

              wat nu?! (12:27 est zaterdag 11 september 2004)
              u allen die zeggen piraten zuigen, 55 $ is goedkoop …

              er zijn ppl die dont hebben zelfs neuken 5 $ te eten.
              Ik denk dat $ 35 is gewoon een goede prijs, adn het idee van de verkoop door $ 20 aan u om te downloaden is geweldig …
              rijke ppl moeten ophouden alleen maar denken aan de verdomde geld, dat in de andere ppl leven in de wereld! door lus

              oh ja, ik vergat (12:37 est zaterdag 11 september 2004)
              nou ja, de wereld is een grote fucking stront Cabooter van dit denken

              "oh ik verloor 5.500 $ (100 ppl Doom 3 piraten) van mijn 555555555555555555 … ik zal sterven buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb meer ja meer neuken groen papier, ja meer …"
              dus, kan een meteoor crashs aarde en het universum kregen vrij van deze …

              oh my, but good ppl zal sterven … geen Rammstein meer, niet meer mooie vrouwen, niet meer voetbal (ja ik ben uit Brazilië) waarom dit doen ?!
              Cabooter van 100.000 rijke ppl in de wereld 6.000.000.000 van ppl moeten lijden … Cabooter van 1 dr. Betrüger, alle UAC mars kreeg fucked, etc … door lus

              piraterij onvermijdelijke golf van de toekomst (04:21 est wed 5 januari 2005)
              al die mensen die zeggen dat piraterij is verschrikkelijk vasthouden aan een bos van nutteloze moraal. moraliteit, stelen verkeerd is vals spelen is slecht, humbug, dit is wat de mensen hebben gedaan voor jaren het is een deel van onze natuur om te stelen en bedriegen, en vertel me niet dat je nog nooit bedrogen of gestolen iets omdat iedereen in hun verleden heeft, als ze maar onthouden of niet.
              piraterij online is de golf van de toekomst is de nieuwe vorm van technologie. nu kunnen we digitale informatie via internet kunnen we ook films / games / n muziek stuur te sturen. Dit is een uitdaging voor de bedrijven en moet iets dat ze moeten gebruiken om een ​​nieuwe vorm van vermaak te introduceren.
              Doom 3 was een geweldig spel, maar def. niet de moeite waard de $ 55 dollar ze waren vragen.
              mensen klagen dat de programmeurs die voor deze bedrijven werken worden steeds ons bedrogen. Ik heb programmeurs voor broers en zussen, neven en nichten. deze mensen te ondersteunen piraterij, omdat ze niet geloven dat veel computerprogramma’s zou moeten zijn te koop, ze geloven in de vrije delen van software. neem linux bijvoorbeeld de Linux-kernel is gratis te downloaden, of u kunt kopen voor 3-4 dollars. nu is dat geweldig gezien linux is en zal altijd een beter besturingssysteem dan Windows zijn. het is stabieler dan Windows en nauwelijks crasht. is het eerlijk voor de ramen om hun zeer inferieure os verkopen voor een hoge prijs? Nee dat is het niet! het is de exploitatie van iets dat gratis zou moeten zijn!
              Nu waarom zouden we de mensen betalen voor dingen die ons niet zorgen voor de tevredenheid van onze dollar! Als ik wil mijn geld te besteden Ik wil weten dat het product voldoet toeach penny i besteed aan het! door niemand recht

              hebzucht (03:50 est zaterdag 16 april 2005)
              i’v zei dat b4 en ziek zeg het nogmaals …

              hoe lager de prijzen en meer ppl zal kopen in de winkel in plaats van online dowloaden it!

              15-20 is meer dan genoeg om te vragen om een ​​nieuw uitgebracht spel. maanden langs de lijn die je zien dat deze verkopen voor ongeveer 5 in de winkels. dat maar aan mij laat zien hoeveel geld u hebzuchtig vette katten maken eraf!

              als je bereid zijn om ppl rip off met je belachelijke prijzen dan voor te bereiden om ook worden opgelicht!

              geven en gij zult ontvangen … zo simpel is het! door $$$

              i gedownload en (12:18 est do 28-apr-2005)
              Ik ben teleurgesteld om te zeggen dat ik niet zou betalen $ 55 voor dit spel, laat staan ​​zelfs helemaal spelen. gaande van kamer naar kamer schieten dezelfde vijanden gedurende 8 uur is niet mijn idee van plezier. er is geen strategie of teamwork betrokken. Ik ben van terug aan het spelen quake2 somberheid. het is een 10x betere spel en het is gratis (als je quake2 demo) hoewel ik rechtmatig gekocht quake2 omdat het de moeite waard was. door mij

              Ik ben het eens (07:32 est do 07 jul 2005)
              hey, im nieuw voor de piraten scene. Ik heb onlangs gehoord Doom 3 was een goede wedstrijd, dus ik zijn begonnen met het af te downloaden bit torrent. de snelheden zijn gruwelijke te wijten aan die vervelende nat fouten :). nu dat ik vond de demo online, im momenteel het downloaden van die en zijn gestopt met de gekopieerde doom 3. Ik heb altijd al een advid koper van alle pc-games die ik speel en nu dat ik een voorproefje van wat het spel zal zijn als via de kan hebben demo, ga ik het echte ding te kopen als het goed. door cdub

              u guys r stupid..piracy is dom! (07:30 est wo 20 juli 2005)
              Doom 3 is lyke de lamest game ooit! had om het te kopen 4 45 … kreeg opgelicht !!

              ps..all die piraten d / lin doom 3 … ik kom om je te vermoorden … ik haat piracy..jus gaan kopen en de domme spel. door piraat killer

              p door suckitdown

              gratis info (09:07 est zon 11 december 2005)
              games zijn niets meer dan een grote bos van informatie gebrand in een fysieke media.

              informatie moet vrij zijn … door ezelsbruggetje

              zeeroof (04:38 est thu 22 december 2005)
              je weet wat schroef jullie allemaal twee bit bijbel thumping goodie twee beslagen doopsgezinde internet RIAA goed doen Gits, die rondrennen zeggen piraterij is het kwaad en onrecht. die friggin cares? je enig idee wat voor soort van contant geld in beweging is door middel van deze bedrijven? ga je gang geef me een nummer, en niet degene die je trekt van buiten het internet of van een andere Putz die denkt dat hij weet wat hes het over hebt, ga je en krijg me een nummer van een uitgever. oh wacht u cant omdat youre een stelletje domme half verstand kinderen die geen idee hebben van wat de scène over gaat. we hebben onze scene en de RIAA heeft hen, en dat doet elke uitgever en porten huis in het bestaan. de enige buitenstaanders in dit spelletje, zijn de massa leger van clueless taarten rondrennen grote bek over hoe ze een hekel aan piraten en we hopen dat je viri in je releases. weet je wat? schroef u, schroef je Packard Bell uit Best Buy uw eindgebruiker licentie-overeenkomsten schroef en schroef dit bericht. ik ben weg. door zeromod

              ps (04:40 est thu 22 december 2005)
              Doom 3 is het zuigen. maar we gekraakt het toch. door zeromod

              goed, problably askedalready in deze, maar, (06:44 est vr 6 januari 2006)
              Waar zijn jullie allemaal downloaden doom 3. de eerste persoon die mij vertelt krijgt per e-mail een virtueel koekje en een gratis abonnement op kind pronography keer. door -windgod

              yay, mijn bericht is nummer 200 (06:47 est vr 6 januari 2006)
              woooooooooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              oooooooooeggsoooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooo – (.) (.) – oooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              oodora de explorerooooooooooooooooooooooooooo
              ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
              oooooo
              door windgod

              Re: VDO u de gekopieerde versie van Doom 3 spelen? (10:51 est vrijdag 31 maart 2006)
              Dit is een fucktard door kiddc

              waarom piraat (11:41 est zaterdag 1 april 2006)
              er zijn een heleboel redenen voor piraat downloads, in onze maatschappij de winst en omzet
              regel. de meeste dingen zou een stuk goedkoper zijn, maar we moeten de grootste winst die we kunnen maken. maar sommige mensen om geen falt van hun eigen zijn met een laag inkomen. sommige mensen die zijn geweest en bracht een kopie van een film etc, neem de tijd en moeite om het te delen met anderen. klinkt voor mij als Robin Hood. ziek van mensen die dingen zeggen als (moet worden geschoten) enz. laat hem zonder zonde is werpe de eerste steen. door birdy

              en trouwens de enige dingen die ik piraat zijn cd’s en games die hard / onmogelijk te vinden in de winkels zijn meer … tenzij je wilt gebruiken eBay.

              Ik bedoel, hoeveel mensen hebben een kopie van eindsnelheid of de opkomst van de triade in de winkels gezien in het afgelopen jaar ??

              im gissen over 0-1 tenzij het een pandjeshuis

              en dat is mijn 2 cent door flamecsm101boy

              Waar en hoe te pre-order de Nintendo Switch
              Bron: www.geek.com

            • Geef een reactie

              Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

              4 − vier =