Mario – Luigi Papierstoring voor 3DS Reviews

By | 12.10.2017

Mario - Luigi Papierstoring voor 3DS Reviews Maar omdat de Mario-team

Mario en Luigi Paper Jam is een uitstekende RPG voor alle leeftijden leuk spel te spelen verbazingwekkende humor geweldig verhaal een algemene perfect spel dat ik voelde alsof het Mario en Luigi Paper Jam is een uitstekende RPG voor alle leeftijden leuk spel te spelen verbazingwekkende humor geweldig verhaal een algehele perfecte game ik voelde alsof het niet was te hard voor de jongere gamers en niet te gemakkelijk voor de hardcore gamers adviseer ik u dit spel pick-up u zult er geen spijt van hebben. … Uitbreiden

Dit spel is de beste game EVAR. Het heeft geweldige graphics en uitstekende muziek. Ik heb eigenlijk vond de Paper Toad jaagt, de Papercraft Dit spel is de beste game EVAR. Het heeft geweldige graphics en uitstekende muziek. Ik vond eigenlijk de Paper Toad jaagt, de Papercraft gevechten waren epische, en ik had geen probleem met het verhaal niet te vinden. Als je dat deed, zou ik niet begrijp dat u het geven van dit spel 6 en 7 omdat slechts één klein aspect. Kortom, dit spel is zo onderschat! Het verdient een 100% Metascore! … Uitbreiden

Een zeer leuk spel! Toen ik dit gespeeld kon ik er niet genoeg van. Mensen zijn er afkeer voor slechts het gebruik van gemeenschappelijke Mario-personages, maar voor een Een zeer leuk spel! Toen ik dit gespeeld kon ik er niet genoeg van. Mensen zijn er afkeer voor slechts het gebruik van gemeenschappelijke Mario-personages, maar voor een crossover als deze Ik zie niet in hoe ze kon het niet. Er is ook een pad mini games. Ik dacht dat een aantal van hen waren behoorlijk saai, maar sommige waren ook goed! en het is niet zoals het duurt tot het hele spel. Houd er rekening mee dat dat Dit is een Mario&Luigi spel met papier-elementen in plaats van een paper mario spel. … Uitbreiden

Het is heel erg leuk. Het vechtsysteem is nog nooit zo goed geweest, het speelt zeer vlot en heeft een aantal echt geweldig aanvallen. Het verhaal is wat Het is een heel leuk. Het vechtsysteem is nog nooit zo goed geweest, het speelt zeer vlot en heeft een aantal echt geweldig aanvallen. Het verhaal is wat je zou verwachten. Het is niet iets onvergetelijk en de gedwongen Toad Quests krijgt oude snel, maar ik heb echt genoten van mijn tijd met dit spel, het is een goede mix van twee verschillende stijlen die uitvoert wat het uiteengezet om fatsoenlijk te doen. … Uitbreiden

Een mooi spel voor jou om in je Nintendo 3DS-collectie te houden. Mensen zijn gestorven aan het en ze krijgen Tenslotte kregen wat ze verdienden. Niet Een mooi spel voor jou om in je Nintendo 3DS-collectie te houden. Mensen zijn gestorven om het te krijgen en ze eindelijk kregen wat ze verdienden. Niet te missen, Noord-Amerika, at all! … Uitbreiden

Mario & Luigi: Paper Jam was precies zoals ik had verwacht; rijk aan gameplay, maar papier plat in het verhaal en karakter. Met betrekking tot de positieve Mario & Luigi: Paper Jam was precies zoals ik had verwacht; rijk aan gameplay, maar papier plat in het verhaal en karakter. Met betrekking tot de positieve eerste, het vechtsysteem is geweldig, want het is meestal. De toevoeging van Paper Mario betekent dat je nodig hebt om extra aandacht te besteden aan vijandelijke aanvallen en je moet alert blijven te allen tijde te waarborgen dat alle drie personages in leven te blijven. Paper Mario’s unieke springen counter is zeer nuttig, maar tegelijkertijd kan enige slip ups in timing veroorzaken in combinatie met de andere twee Bros. Het is een niveau van uitdaging die ik zeer respecteer. De speciale aanvallen zijn ook geweldig, het toevoegen van een paar nieuwe aan de mix van een paar terug te keren, wat een perfecte balans slaat. De vijanden zelf zijn een beetje een mix, maar het positieve is dat ze de aanval patronen te maken voor een uitstekende en uitdagende gevechten. Sommige grote voorbeelden zijn de papieren vijanden en hun echte wereld tegenhangers en hoe het is interessant hoe de echt wereld vijanden gebruiken hun papieren formulieren voor aanslagen. De boss battles zijn ongelooflijk uitdagend en erg leuk om te spelen, met bijna iedereen zijn uniek en uitdagend. Zelfs de twee reusachtige Pokeys, die zonder enige twijfel de meest fantasieloze bazen, hebben zo’n stellaire strijd. Terwijl de bazen zelf volgen hetzelfde pad als de vijanden waar ze allemaal personages die we hebben gezien in de belangrijkste games, ze zijn voor het grootste deel interessante keuzes, vooral degenen zoals Petey Piranha, Koning Bob-omb, King Boo en de Koopalings, wie ik ben eigenlijk een beetje blij om de terugkeer te zien en de werkelijke dialoog. De interacties tussen de echte wereld en papieren wereld personages is humoristisch, dat aansluit op het spel behoud van een charmante gevoel van geestige dialoog, die altijd in een Mario wordt gewaardeerd & Luigi spel.

Maar het spel is niet perfect. met Mario & Luigi en Paper Mario zijn twee van de meest creatieve serie in het hele Mario universum (minus Paper Mario: Sticker Star), het was een complete mislukking tot geen enkele van die creativiteit terugkeer te zien, in plaats geeft ons generieke vijanden en locaties die we eerder gezien . Het gebrek aan creativiteit in die gebieden moerassen het echt naar beneden en geeft een muffe gevoel aan het spel, ondanks de stellaire gameplay. De personages is een enorme zaak, omdat ze zijn allemaal gewoon een stelletje van generieke Toads en ze komen allemaal uit zo vervelend als gevolg van hun voortdurende paniek en nonstop angst voor alles. Ik weet dat is hoe Padden zijn, maar ze nam het weg overboord in dit spel. Maar denk niet dat ik kritiek op het gedrag van de Toad’s zonder reden; het feit dat ze zijn als dit leidt tot een aantal vervelende en vervelend Toad achtervolgingen waar je moet jagen Paper Toads. Het gebeurt zo vaak dat het voelt gewoon als vulmiddel. De verhaallijn is nog een enorme fout in dit spel, want het is gewoon een andere Bowser ontvoert Peach, Mario verslaat Bowser deal, gewoon met een extra Bowser en Mario. En het gebruik van Paper Mario: Sticker Star als de basis inspiratie voor alle vijanden was een vreselijk idee als goed, als Sticker Star is gemakkelijk de zwakste spel in de Paper Mario-serie. Dus echt, het is alleen de gameplay die beantwoordt aan de reeks normen. De achtervolging scenes met Nabbit en Paper Toads gewoon het gevoel dat filler te maken voor het gebrek aan verhaal en maken het spel meer te voelen, wanneer ze echt de verhaallijn is kort en fantasieloos met een paar “krijgen deze tekens” duwde in. Dus over het algemeen zal ik de gameplay lof voor wat het is geven en ik zeg niet dat ik niet genieten van het spel, want ik deed. Het had charmante en humoristische momenten die ik zeer waardeer en een uitdaging factor die de gevechten leuk blijft. Maar omdat de Mario-team nam twee van de meest stellaire sub-serie zijn er en verdund het omlaag naar mainstream materiaal maakt het spel kijken muf en oninteressant. Dus al met al, het spel is niet verschrikkelijk en het is nog steeds een goede toegang tot de serie die geen ventilator mag missen, maar lange tijd supporters teleurgesteld worden door bepaalde aspecten van de crossover. … Uitbreiden

Het is of een vervlakking van Mario Luigi met het papier thema: gimmick versie, of het is een rechte belediging voor Paper Mario, Maak uw keuze. Het is of een vervlakking van Mario Luigi met het papier thema: gimmick versie, of het is een rechte belediging voor Paper Mario, Maak uw keuze. Hoe dan ook, het is een nieuwe mijlpaal in de vernietiging van alle vooraf vastgestelde mario spin-offs van Nintendo. Goodbye Mario sport, RPGs, feesten, enz. … Uitbreiden