Movie Review – NACHT VAN DE lichten uitgingen

Movie Review - NACHT VAN DE lichten uitgingen dat hij naar beneden strip tot‘S nachts de lichten gingen uit’

Door Janet MASLIN

” De Nacht van de lichten gingen uit in Georgië ”, die werd geregisseerd door Ronald F. Maxwell en opende gisteren op Loews State en andere theaters, is gebaseerd op een vaag melodramatische lied, en dus de film kan niet zonder een zekere hoeveelheid gedoe en opwinding. Maar de activiteit is tot een absoluut minimum, in een film die is anders gewijd aan muziek, chatten en tijd te verdrijven tijd. Kristy McNichol en Dennis Quaid, als een wederzijds toegewijde zus en broer, zijn knap maar is niet actief in deze grotendeels saai verhaal.

Miss McNichol speelt een jong meisje dat is hopeloos gesteld op haar Ladykiller broer, en wie de plichten van zowel het beheer van zijn zangcarrière en het houden van hem uit de buurt van andere vrouwen heeft overgenomen. Mr. Quaid reageert in natura, maar de relatie tussen hen voelt zich ontspannen en vriendelijk in plaats van ongezond.

Ze is slungelige en delicaat, hij is rakish en grappig, en samen zijn ze meer dan genoeg het belang van een publiek vast te houden. De film laat ze doen veel van het uitvoeren van in een klein stadje club, die zowel van hen in staat stelt om uit te proberen redelijk zangstemmen en Miss McNichol naar wit buckskin dragen. De schurk van het stuk wordt gespeeld met geschikte nastiness door Don Stroud, en de vriendelijke barman is Arlen Dean Snyder.

Mark Hamill, de Luke Skywalker van de films ‘Star Wars’ ‘, duikt als een marechaussee, en hij is verrassend geloofwaardig als een lijzige, slow-moving Zuiderling. Maar zijn is een domme rol, die (onder andere domme dingen) dat hij naar beneden strip aan zijn ondergoed in een poging om Miss McNichol lachen of glimlachen.

De titel niettegenstaande, ” The Night de lichten gingen uit in Georgië ” gaat niet over een stroomstoring. Het gaat niet om veel anders, ook niet.
” De Nacht De lichten gingen uit in Georgië ” is beoordeeld PG ( ” Parental G uidance gesuggereerde ”). Het bevat geweld en enkele nudity.

DE NACHT VAN DE lichten uitgingen IN Georgentor GIA, geregisseerd door Ronald F. Maxwell; screen verhaal en screenplay door Bob Bonney, op basis van de song van Bobby Russell; director of photography, Bill Butler; bewerkt door Anne Goursaud; muziek van David Shire; geproduceerd door Elliot Geisinger, Howard Kuperman, Ronald Saland en Howard Smith; vrijgegeven door Avco ambassade Pic- turen Corporation. Bij Loews State, Broadway en West 45th Street; Loews 34th Street Showplace, tussen de tweede en derde Avenues; Loews New York Twin, op Second Avenue; 86th Street-Oosten, tussen de tweede en de Derde Avenues, en andere theaters. Speelduur: 120 minuten. Deze film is beoordeeld PG.

Amanda Child. Kristy McNichol
Travis Child. Dennis Quaid
Conrad. Mark Hamill